Ukončení služby Webgarden

Vážený uživateli služby Webgarden,

po dlouhém zvažování a těžkém rozhodování jsme se rozhodli pro ukončení webhostingových služeb Webgarden. Jelikož si vážíme naší dlouholeté spolupráce, rádi bychom Vám tuto situaci co nejvíce usnadnili. Sepsali jsme proto stručnou nápovědu, ve které se dozvíte, co Vás čeká a jak dále postupovat. Prosíme, věnujte jí nyní pozornost.
1. Mám u Webgarden založený web
Webové stránky vytvořené přes naší platformu budou v provozu do 31/3/2023. Po tomto datu budou smazané a jejich obsah nedostupný. Najděte si prosím novou webhostingovou službu, u které si web vytvoříte.
Pro stažení celého obsahu webu do Vašeho počítače můžete využít některý z dostupných externích nástrojů, například www.httrack.com nebo www.cyotek.com.
2. Mám u Webgarden založenou emailovou schránku
Emailové adresy budou stejně jako webové stránky po 31/3/2023 zrušeny. Doporučujeme si již s předstihem vytvořit novou emailovou adresu, na kterou Vás návštěvníci stránek a zákazníci budou moct kontaktovat i po ukončení služby Webgarden.
Webgarden nenabízí možnost zazálohování či jednorázového stažení veškerých emailů do Vašeho počítače. Emailovou schránku lze ale propojit s vlastním emailovým klientem, který už takovou možnost nabízí. Více se dozvíte na adrese https://www.webgarden.cz/blog/tipy-pro-tvorbu-stranek/jak-si-stahovat-postu-z.
Pokud máte email vytvořený na adrese Vaší vlastní domény, převedete si ji automaticky spolu s doménou (více o převodu domény v bodu 4).
3. Platím si tarif k webové stránce nebo emailu
V případě, že využíváte tarif Silver, Gold nebo Platinum, bude Vám vrácena poměrná část uhrazené částky za období po 31/3/2023. Platby za tarify, jejichž platnost končí před tímto datem, vráceny nebudou.
4. Platím si vlastní doménu
Pokud si u nás platíte vlastní doménu a budete ji chtít využívat i po 31/3/2023, doporučujeme se už nyní porozhlédnout po novém webhostingu nebo registrátorovi domén, kam Vaši doménu převedete. V případě, že je doména registrovaná přímo na Vaší osobu, můžete s převodem počkat až do příštího roku. Pokud je však doména registrovaná na společnost R2B2 a.s., která službu Webgarden provozuje, bude třeba změnit majitele domény na Vaší osobu a to nejpozději do 30/6/2022.
V takovém případě nám na email podpora@webgarden.cz zašlete žádost o změnu majitele domény nejpozději do 31/5/2022. Do emailu uveďte název domény a kontaktní údaje osoby, na kterou bude doména převedena: jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo a emailová adresa. Budeme Vás následně informovat o dalším postupu.
Jak zjistím, jestli je doména registrovaná na mě nebo na R2B2 a.s.?
Informaci o tom, kdo je držitelem domény, se dozvíte například na serveru www.nic.cz. Pokud si nebudete jistí, obraťte se na nás a informaci Vám sdělíme.
Jak doménu převedu?
Pro informace k převodu domény kontaktujte společnost, ke které jste se rozhodli doménu převést. Ta Vám podá potřebné instrukce a se vším Vám poradí.
Pokud od Vás bude vyžadovat heslo pro převod, můžete si ho nechat zaslat pomocí tohoto odkazu https://www.nic.cz/whois/send-password/. Odkaz se týká pouze domén s českou koncovkou. Pro hesla ostatních domén nás prosím kontaktujte na naší podpoře.
Nenašli odpověď na Vaší otázku? Kontaktujte nás na emailu podpora@webgarden.cz. Pokusíme se Vám co nejdříve pomoci. Dovolujeme si Vás také upozornit, že naše podpora bude v provozu pouze do 30/6/2022.

Velmi si vážíme let, ve kterých jste s námi webové stránky tvořili.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám s webovými stránkami i do budoucích let mnoho úspěchů.

S pozdravem
Tým Webgarden
03.05.2022 09:51:29
webgarden
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one