Sním o vlastní cukrárničce

Eva Drdlová peče Snowcakes od roku 2013. Vše začalo nevinně u adventního cukroví a dnes úspěšně pokračuje svatebními zakázkami. Webgarden využívá především pro prezentaci svých produktů, které peče pro radost sobě i svým zákazníkům. V rozhovoru jsme se ponořili do světa sladkostí a snů o vlastní cukrárně.
IMG_1031.JPG
Kdy se začal psát „příběh cukrářky“?
Bylo to asi před pěti lety, kdy každé pondělí v době adventu vycházely v novinách recepty na různé druhy cukroví. Jelikož jsem do té doby nikdy nepekla, řekla jsem si, že bych to mohla zkusit. Výroba mě chytla natolik, že než advent skončil, měla jsem v krabicích okolo deseti druhů a moje maminka už mě musela krotit – prý to všechno ani nemůžeme sníst. Nakonec jsem většinu stejně rozdala, ale vášeň k pečení tím byla odstartována. Záhy nato otevřela moje kamarádka s přítelem kavárnu, kde si dělali i své domácí dorty a zákusky. Naučili mě základy pečení a výroby dortů a od té doby sním o své vlastní cukrárničce, kde bych mohla péct a tvořit dle libosti.
Pečení se věnujete již několik let. Co bylo impulsem pro založení webových stránek?
Mám kolem sebe spoustu lidí a velice často potkávám nové tváře. Vždy, když přijde řeč na zájmy a koníčky, neumím vynechat cukrařinu. Pochopitelně se poté každý ptá na to, jak mé výrobky vypadají. Myslím si, že webové stránky jsou v dnešní době nepostradatelnou pomůckou, a to nejen propagační. Ke správným stránkám patří i hezké fotky. Uspořádala jsem proto mezi kamarády ochutnávku dortů, na kterou mi přijel i jeden fotograf. Udělal mi pár fotek, kterými se chlubím moc ráda. Pak už byl jen krůček k tomu, abych své pole působnosti mohla rozšiřovat dál a dál. Internet zkrátka v dnešní době vládne světem.
Jak jste se dozvěděla o Webgarden?
Před Webgarden jsem měla jednoduché stránky ještě někde jinde. S jejich službami jsem ale moc spokojená nebyla – hodně reklam, omezený počet produktů nabízených v e-shopu, neustále nějaké limity. A když jsem se rozhodla pro vlastní doménu, zjistila jsem, že jejich tarif je pro mě cenově nepřijatelný. Hledala jsem proto na internetu něco uživatelsky příjemnějšího a úplnou náhodou natrefila na Webgarden. A jsem moc spokojená!
Jakou roli ve Vašem podnikání stránky hrají? Slouží více jako prezentace, nebo e-shop?
Jelikož prozatím nejsem OSVČ, používám stránky hlavně pro prezentaci svých výrobků. Je to nejjednodušší cesta – věnuji vizitku a hned každý ví, co mě baví, čemu se věnuji a kde mě hledat.
trio.jpg
Nabízíte několik druhů cukrovinek. O které z nich je největší zájem?
To je vždycky otázkou osobního vkusu. Hodně oblíbené jsou makronky. A jelikož jejich výroba není zrovna nejsnadnější, mnozí si raději tuto francouzskou delikatesu koupí, než aby se snažili o výrobu. Kromě makronek v oblíbenosti vedou i dorty ovocné v kombinaci s čokoládou. Nejčastěji peču čokoládový s malinami a nebo s pomerančem. U toho posledního vždycky s úsměvem říkám, že už ten dort nechci ani vidět, jak často ho peču. Samozřejmě to není pravda, každá objednávka mě nesmírně těší.
Plánujete rozšířit svou výrobu i o další pochutiny?
Jsem přesvědčená o tom, že člověk by se měl neustále rozvíjet a vymýšlet nové věci. Nabídka musí být obměňována, aby zaujala. Na konci listopadu 2016 jsem se zúčastnila v Praze kurzu výroby pralinek z čokolády. Až nakoupím potřebný materiál a pořádně to nacvičím, chci začít nabízet i tento produkt. Čokoláda je oblíbená pochutina a věnovat někomu bonboniéru ručně vyrobených pralinek je určitě hezkým dárkem. Pak bych také neměla opomenout fakt, že v dnešní době stále více stoupají na popularitě tzv. raw dorty. Už dlouho se chystám na nějaký recept, zatím ale nebyla vhodná doba začít se tomu pořádně věnovat. Určitě to ale v plánu je. V neposlední řadě bych ještě chtěla zmínit slané dorty. Zatím je to ale hudba budoucnosti.
08.02.2017 15:21:58
webgarden
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one