K Čarovném mlýnu i k Webgarden jsem se dostala v podstatě náhodou

Tradičních řemesel ubývá a tak je vždy příjemné najít někoho, kdo se takovému řemeslu věnuje. Jedním z nich je Karolína Leitnerová, která v prostorách Pustovětského mlýna provozuje ruční mydlárnu. Povídali jsme si o jejích začátcích, největších úspěších i e-shopu carovnymlyn.cz, který provozuje na Webgarden.
indiánské_2.jpg
Mydlářství není úplně všední řemeslo. Jak jste se k němu dostala Vy?
Před deseti lety se ke mně dostalo ručně vyráběné mýdlo z Ameriky, které se mi nejen líbilo, ale navíc mi pomohlo vyřešit tehdejší dětské kožní problémy mého synka Matyáše. Nedalo mi to a zkusila jsem si poté pár mýdel vyrobit sama, a tak to vlastně celé začalo.
Mýdla vyrábíte v původní budově mlýna. Čím Vás právě toto místo okouzlilo?
Mám ráda starou architekturu a tradiční řemesla, a když se mi naskytla před lety možnost odkoupit opuštěný Pustovětský mlýn, neváhala jsem, přestože bylo jasné, že rekonstrukce bude běh na velmi dlouhou trať. A stále nejsme u konce.
Příprava mýdel jistě není žádná hračka. Zabere více času vymýšlení nových receptur, nebo samotná výroba?
Ani jedno není jednoduché, každá z těchto činností má svá úskalí. Kdybych však měla odpovědět jen jednou z uvedených možností, pak více času zabere vymýšlení a příprava nového produktu.
Vyráběla jste několik mýdel přímo na zakázku. Které z nich bylo největší výzvou a proč?
Jak píši na webových stránkách, největší výzvou bylo dosud asi exkluzivní mýdlo pro řeznictví TRMS a restauraci Maso a kobliha. Zadáním bylo vytvořit mýdlo ze sádla, nevšední a šik, stejně jako kuchařské a řeznické kreace Paula Daye.
Vymýšlela jste i grafiku na zakázková mýdla?
Grafika na zakázková mýdla je většinou součástí zadání a dodává si ji přímo objednatel nebo ji vytvářím dle jeho přání s naším spřáteleným grafickým studiem.
happy pig soaps.jpg
Co Vás přivedlo k Webgarden?
V podstatě šťastná náhoda. “Googlila“ jsem vyhovujícího partnera pro spuštěni nových webových stránek a eshopu a narazila na Webgarden. Zaujala mě nejen příznivá cena služeb, ale i silná technická podpora a především bezproblémová administrace.
Nakupují Vaši zákazníci produkty spíše přes eshop, nebo dávají přednost osobní návštěvě mlýna?
Větší část „maloobchodních“ zákazníků objednává přes eshop.
Už tomu bude rok a půl, co jste si u nás stránky založila. Jak se Vám s nimi pracuje?
Jak jsem uvedla výše, stránky jsou spolehlivé a snadno administrovatelné. Mám i pozitivní ohlasy od zákazníků, což mě těší. Samozřejmě je třeba respektovat jista drobná omezení, což mě ovšem zatím nijak nebrzdí v mojí práci s webem a eshopem.
IMG_20160315_101957.jpg
Připravujete právě teď nějakou novou recepturu, na kterou byste ráda nalákala uživatele Webgarden?
Neustále se snažím chystat nová překvapení, a kdo bude pečlivě sledovat naše webové stránky nebo účty na sociálních sítích, vše se včas dozví… :)
02.12.2016 12:44:26
Tým Webgarden
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one