Představení Zopimu

Zopim je služba vhodná pro eshopy nebo firemní stránky, která umožňuje rychlý kontakt formou chatu mezi návštěvníky webu a Vámi.

Stačí se zaregistrovat na webu Zopimu a nastavit propojení s Webgarden podle tohoto návodu.
zopim_4.png
Pakliže jste online, tak se na Vašem webu v pravém dolním rohu zobrazí tlačítko Povídejte si s námi. Po kliknutí se zobrazí okno s živým chatem.

Pokud jste offline, tak se zobrazí tlačíko Zanechte zprávu a návštěvník Vám může jednoduše poslat zprávu. Pokud nestihnete odpovědět a zákazník mezitím opustí web, odpověď se mu zobrazí ve chvíli, kdy na stránky znovu přijde. E-mailem Vaši odpověď ale bohužel nedostane.
zopim_1.png
zopim_2.png
Jako provozovatel stránek můžete být přihlášen buď ve webovém rozhraní Zopimu, nebo na mobilním telefonu. Aktuálně existují mobilní aplikace pro Android a iPhone. Díky tomu budete mít možnost poskytovat Vašim (potenciálním) zákazníkům perfektní servis prakticky celý den.

Zopim nabízí tři tarify, přičemž jeden z nich je zdarma. Je omezen na jeden chat v daném momentě a jednoho člověka, který návštěvníkům odpovídá. Věříme, že tato varianta je pro začátek ve většině případů zcela dostačující.
zopim_3.png
Je pro Vás Zopim vyhovující nástroj pro chatování se zákazníky, nebo byste uvítali nějaké změny a vylepšení?

Používáte Zopim?

Ano (6 | 75%)
27.08.2014 12:09:00
miracky
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one