E-shop na Webgarden je skvělá věc, ale není nad osobní setkání
Pražský obchod s kořením, který má tradici přes 45 let začne prodávat online na prodejnausalvatora.cz. Další nástroj, jak zvýšit prodej nebo se už dnes jedná o samozřejmost? Nejen na to jsme se ptali Ireny Velebilové, která pokračuje v rodinné tradici a převzala vedení obchodu po své mamce.
Prodejnausalvatora_záhlaví.png
Kdy jste začala uvažovat o tom, že si zřídíte webové stránky?
Webové stránky jsme pro obchod zařídili někdy v roce 2009 u příležitosti 40. výročí založení obchodu. Myslím, že pro specializovaný obchod je v současné době webová stránka samozřejmostí, nutným informačním zdrojem. Také proto jsme se před dvěma lety začali věnovat obnově našich stránek, aby byly pro naše zákazníky zábavnější, plné podnětných informací.
Proč jste se rozhodla vytvořit si stránky právě na Webgarden?
Webgarden jsme našli vlastně úplně náhodou při prohledávání na internetu. Jejich šablony jsme nejdřív vyzkoušeli na jiných projektech, a protože se osvědčily, vybrali jsme je i pro stránky Prodejny U Salvátora. Líbí se nám uživatelsky srozumitelné prostředí, které Webgarden nabízí. Navíc nám vyhovuje, že tato firma není „webově anonymní“, ale má svou vlastní tvář a image.
Jakou funkci plní webové stránky ve Vašem podnikání?
Webové stránky jsou něco jako taková virtuální výloha našeho kamenného obchodu. Naši zákazníci před ní mohou v klidu „postát“ a vybrat, co si pak v našem krámku nakoupí. Sortiment našeho kamenného obchodu často doplňujeme a na webu je snadné novinky podrobně představit a upozornit na ně. Snažíme se také o kvalitní grafiku webu. Jediné, co přes web zprostředkovat nedokážeme, je vůně našeho koření. Pro tu si zákazníci musí nezbytně dojít do našeho obchodu.
Prodejnausalvatora_screenshot.png
Nakupují nyní lidé více na e-shopu nebo radši preferují osobní nákup?
Možnost nákupu přes e-shop teprve připravujeme. Ale nabízíme možnost objednání si přes e-mail. Balíček pak buď zákazníkovi zašleme poštou, nebo si ho může bez delšího čekání v případné frontě u nás v krámu vyzvednout. Zatím převažují osobní nákupy v kamenné prodejně, díky které nás někteří zákazníci znají už více jak 45 let. Jak říkala moje maminka, která obchod vedla přes 30 let, není nad osobní setkání a doporučení… Doufám, že kus tohoto staromilského ducha zachováme i při použití nových technologií a s balíčkem koření budeme posílat i kus Salvátora.
Na stránkách píšete, že jste prostory v Mostecké ulici kvůli restituci museli opustit. Jak obchod fungoval do roku 1997?
Na začátku 90. let se musel obchod stěhovat z původních prostor v Mostecké ulici. Máma pak pro něj hledala další místo, několikrát se stěhovala, až se v roce 1997 usadila na současné adrese na Starém Městě v Náprstkově ulici. Nevím, jestli je to náhoda, ale je to v podstatě přesně na druhé straně řeky od původního místa.
Chystáte pro své zákazníky nějakou novinku, něco, na co se mohou těšit?
Jako velkou novinku chystáme e-shop. Doufejme, že již brzy bude připravený v plném provozu.
21.03.2016 15:46:02
Tým Webgarden
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one